Cum cumpar?

Aici gasiti instructiuni pentru cumparaturi din magazinul nostru online !

Comanda     

In primul rand trebuie identificate produsele sau serviciile care va intereseaza dupa cod si/sau denumire. Intrati pe pagina produsului.

Comanda produselor sau serviciilor se face prin apasarea butonului  prezent in dreapta jos a imaginii de prezentare a produsului. Produsul este astfel adaugat automat in cosul dvs. de cumparaturi si apare afisat continutul cosului. Cosul de cumparaturi poate fi accesat in orice moment apasand  din partea de sus, mijloc, a ecranului. In monetul in care adaugati un produs in cos imaginea cosului de cumparaturi se va modifica in 

Puteti opta pentru continuarea cumparaturilor intorcanu-va la pagina anterioara, sau puteti finaliza comanda prin apasarea butonului , care se gaseste in dreapta jos a paginii cu cosul dvs. de cumparaturi. Aceasta actiune va va permite vizualizarea continutului Cosului de cumparaturi. Continutul cosului poate fi modificat, prin schimbarea numarului de bucati din fiecare produs, sau inlaturarea totala a unuia sau mai multor produse ( prin apasarea butonului  prezent sub numele fiecarui produs din Cosul de cumparaturi.

Prin trimiterea comenzii, veti confirma ca sunteti de acord cu toate conditiile stipulate in comanda Dvs (produse, cantitati). Dupa finalizarea comenzii, unul dintre agentii nostri de vanzari va va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii si stabilirea detaliilor privind livrarea.

Nota importanta: Plasarea unei comenzi presupune existenta unui cont personal in care sa introduceti informatiile de contact - nume, email, numar de telefon, adresa de livrare - importante pentru a ne asigura ca produsele comandate ajung la Dvs. 

Pentru a creea un cont personal accesati  si introduceti informatiile solicitate.

In cazul in care aveti un cont personal accesati  si introduceti ID-ul si parola pentru a il accesa.

 

Plata       

Plata se poate face in

  •        - numerar la livrare  
  •         - ordin de plata/virament bancar in avans
  •  - cu card bancar / card bancar in rate

    Plata in numerar la livrare, pentru produsele livrabile din stoc (termen de livrare maxim 3 zile pentru Bucuresti si pana la 5 zile in alte orase), se face la livrare, in lei, la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii.

    In cazul comenzilor ce contin numai produsele digitale / coduri de activare puteti alege:

    1. plata online caz in care codul si instructiunile de descarcare si instalare a jocului sau aplicatiei vor fi livrate prin mesaj email in circa 20 min impreuna cu factura fiscala (perioada de livrare de 20 de minute se datoreaza obligatiei de a emite factura fiscala). Dupa transmiterea mesajului email veti fi contactat(a) de un reprezentant al magazinului pentru confirmare.
    2. plata la livrare prin curier rapid caz in care contravaloarea livrarii nu este inclusa in comanda. Contravaloarea livrarii este 22 lei. Veti fi contactat(a) de un reprezentant al magazinului pentru detalii.
    3. plata la livrare în EasyBox caz in care contravaloarea livrarii nu este inclusa in comanda. Contravaloarea livrarii este 15 lei. Veti fi contactat(a) de un reprezentant al magazinului pentru detalii.

    Plata se face catre comisionarul care efectueaza livrarea. Pentru comenzile cu plata in numerar cu livrarea in Bucuresti sau alte localitati, plata se face integral in momentul livrarii.

    Pentru plata prin ordin de plata/virament bancar in avans procedurile de livrare vor fi initiate doar dupa confirmarea transferului de catre banca noastra.

    In momentul in care faceti plata cu cardul aveti posibilitatea sa alegeti si metoda de finantare care vi se potriveste.

    Pentru produsele digitale / coduri de activare

    • Modalitate de plata: online prin card, transfer bancar sau ramburs. In cazul platii ramburs se adauga contravaloarea de 22 lei a livrarii, care NU APARE IN COMANDA. Dupa plasarea comenzii veti fi contactat(a) de un reprezentant al magazinului pentru detalii.

     

     

     

    Livrarea      

    Transportul se realizeaza cu firme de curierat rapid.  Costul transportului va fi comunicat de operatorii nostri in momentul confirmarii comenzii.

    In cazul in care clientul nu poate fi gasit la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de cinci zile, timp in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a face livrarea. Dupa acest interval, comanda va fi anulata.

    Pentru comenzi in valoare totala mai mare de 350 de lei livrarea este gratuita.

    Daca expeditia comenzii se doreste intr-o localitate care nu se afla in zona 0 de livrare a curierului, atunci va trebui achitat un cost de transport suplimentar in functie de numarul de km suplimentari.

    Ca urmare a unei comenzi, fiecare client va primi un mesaj email de confirmare a initierii procedurii de livrare care contine o legatura (link) catre pagina firmei de curierat in care poate verifica stadiul livrarii coletului.

    Pentru produsele digitale

    • Politica retur: CD Key original - livrat in conditii 100% legale si nu poate fi inlocuit/returnat dupa utilizare/transmitere prin e-mail.
    • Despre continut: produsul nu include manual, cd/dvd, box, card sau orice alt element fizic.
    • Livrare: livrarea se face, prin email, in 15-30 minute de la efectuarea platii (prin card de credit sau la livrare prin curier rapid). Exista cazuri speciale in care livrarea se face in maxim 24 de ore de la efectuarea platii.
    • Contravaloarea livrarii: Contravaloarea livrarii este de 22 lei prin curier rapid și 15 lei la EasyBox.

     

    Dreptul de returnare       

    Potrivit Ordonantei 130/2000 cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 - privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

     

    Lista produselor dorite    

    Lista produselor dorite este un instrument extrem de important pentru clientii nostri. Ea poate fi folosita in mai multe situatii:

    • in cazul in care se doreste alcatuirea unei liste de produse dorite pentru o aniversare. Este cea mai folosita facilitate deoarece in lista pot fi specificate toate produsele dorite de copilul Dvs, spre exemplu. Lista poate fi apoi distribuita prietenilor Dvs. asa cum se descrie mai jos.
    • alcatuirea unei liste de produse ce se doresc achizitionate la un moment sau momente ulterioare
    • in cazul in care unul sau mai multe produse nu sunt disponibile pentru comanda si doriti sa fiti instiintat automant in momentul in care acestea devin disponiile din nou in magazin

    In oricare dintre situatiile de mai sus produsele trebuie adaugate in Lista de dorinte. Aceasta de face prin apasarea butonului  aflat in pagina de descriere a produsului ales. In momentul in care il adaugati in "Lista de dorinte" va fi afisat mesajul: "Lista de dorințe a fost salvata temporar. Va rog Logare pentru a o salva definitiv". Aceasta inseamna ca, pentru a salva produsele in "Lista de dorinte" trebuie sa aveti un cont de client valid asa cum se descrie in prima Nota importanta din aceasta pagina. Un alt mesaj cu aceeasi atentionare apare si in Lista de dorinte pana in momentul in care contul este creeat.

    Accesarea Listei Dvs. de dorinte poate fi facuta apasand butonul  din partea de sus, mijloc, a paginii. In dreapta butonului  veti putea vizualiza in permanenta numarul de produse aflate in lista: .

    Dupa ce ati alcatuit lista de dorinte, daca aceasta este o dedicata unei aniversari, o puteti distribui prietenilor Dvs. astfel incat acestia sa o poata accesa in orice moment si plasa comenzi pentru unul sau mai multe produse din lista. Pentru a distribui lista apasati unul dintre butoanele din dreapta mesajului "Email / Distribuie lista de dorințe":

    •  - pentru a trimite email
    •  - pentru a distribui pe Facebook
    •  - pentru a distribui pe Tweeter
    •  - pentru a distribui pe Google+

    Pentru fiecare dintre aceste metode veti putea trimite/distribui un link (legatura) direct catre lista Dvs. de dorinte pentru fiecare dintre prietenii Dvs.

    Produsele din lista care au fost comandate nu vor mai aparea in aceasta odata ce comanda sau comenzile sunt confirmate cu cei care le-au facut.

    Daca unul sau mai multe dintre produsele selectate nu este disponibil veti primi automat un mesaj in cazul in care acesta va fi prezent din nou in magazin.